Monday, May 19, 2008

Difference Between Atherosclerosis And Thrombus

Hello Kitty in Japan tourism ambassador


Hello Kitty Japanese Tourism Ambassador. It 's the first time that a' brand ', then become a character in a cartoon, covers this' job' since the campaign started in 2003 to promote visits to the country.

According to the Kyodo news agency, the cat with red bow ear, became an icon that appears on gadgets in the world, tomorrow will be appointed goodwill ambassador in China and Hong Kong.

Minister of Infrastructure, Transport and Tourism Japanese think that way to attract tourists to Japan. With this initiative, the government hopes to attract 10 million foreign tourists annually by 2010, compared agli 8 e mezzo dello scorso anno. E' stata scelta Hello Kitty, spiegano dal ministero, per la popolarità del cartone tra i cinesi. Alla fine di giugno è stato anche creato un blog nelle pagine in lingua cinese del sito della campagna.

Hello Kitty è nata nel 1974 in Giappone. E' stata riprodotta per la prima volta come una gattina senza bocca su un portamonete. Poi è diventata un fenomeno globale con oltre 50.000 prodotti in 60 Paesi diversi.

Fonte: RaiNews24

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